כתב האינטרנט הרברט טריניטי ביאנקי - ישראל


כתב האינטרנט הרברט ביאנקי טריניטי נרשם וידאו בכבוד ישראל וקהילה היהודית עם מגלשות יפות וצילומים של ירושלים עם וידאו נושא מוסיקלי של הזמרת יהודית מפורסמת
הווידאו היה משותף בחלק מהאתרים ולראות על ידי אלפי אנשי כותל המערביים הוא גולת כותרת וגם הראה את התמונה של המוזיאון בירושלים מחוץ
מחווה נהדרת להרברט ביאנקי טריניטי ארץ הקודש לקהילה היהודית לישראל

שלום



זה קרה לי יד יהוה, והוא הביא אותי ברוח ה ', והושיב אותי בעיצומה של העמק שהיה מלא בעצמות.
וגרם לי לעבור סביבם;והנה, היו רבים מאוד בעמק הפתוח, והנה, הם היו מאוד יבשים.
ויאמר אליי, בן אדם, העצמות האלה יכולות לחיות? ואני אמרתי, אדני יהוה, אתה ידעת.
ואז הוא אמר לי, ינבא על העצמות האלה, ואמר אליהם: עצמות יבשות O, לשמוע את הדבר ה '.
כה אמר יהוה לעצמות האלה: הנה, אני אכנס לך, ואתם חיים.
ואני שכבתי גידים עליכם, ותביא את הבשר עליכם, ועליכם למתוח את העור, והכנסתי לתוכך, ואתם חיים, ואתם יודעים שאני ה '.
אז ניבאתי כמו שאני היה בפיקודו. ולא היה רעש, וכפי שאני ניבאתי; והנה רעד, והעצמות הגיעו יחד, עצם לעצם שלו.
ואני הסתכלתי, ועצבים והנה הגיעו אליהם, ובשר גדל והרחיב את העור כיסה אותם לעיל; אבל לא הייתה נשימה בהם.
ויאמר אליי, תנבא אל הרוח, הנבואה, בנו של איש, ואומרים לרוח: כה אמרו אדני יהוה: בואו מארבע רוחות, נשימת O, ולנשום בעת שנרצחו אלה, שהם יכולים לחיות.
אז ניבאתי שהוא ציווה עליי;הנשימה נכנסה להם, והם חיו, ונעמדו על רגליהם, חיל גדול עולה.
ואז הוא אמר לי, בן אדם, העצמות האלה הן כל בית ישראל. הנה, הם אומרים, העצמות שלנו הן יבשות, והתקווה שלנו הולכות לאיבוד; אנחנו בעצמנו לחתוך.
לכן להתנבא ואמרו אליהם, כה אמרו אדני יהוה: הנני, אני אפתח את קבריכם, ואני אביא לך מתוך הקבר שלך, הו אנשים שלי, ולהביא לך אל ארץ ישראל.
וידעת כי אני ה ', כשאני פותח את קבריכם, ולעשות אותך מהקברים שלך, עמי.
ואני אשים את רוחי בך, ואתם חיים, ואני אעמיד אותך בארץ שלך; ואתם יודעים שאני יהוה דברתי זה, וביצעו אותו, אמר יהוה.
והגיע שוב אליי הדבר ה ', באומרו:
ואתה, בן אדם, לוקח אותך מקל אחד, ולכתוב עליו, ליהודה ולילדים של ישראל חבריו. ולקחת את מקל אחר, ולכתוב עליו, ליוסף, את המקל של אפרים ולכל בית ישראל חבריו.
ולהצטרף אליהם אחד למשנו, להתאחד ולהפוך למקל אחד ביד שלך.
וכשאתה מדבר על הילדים שלך אנשים, ואמר, התיאותי לא shew לנו מה הדברים האלה אומר?
אמר אליהם, כה אמר אדני יהוה: הנני, אני אקח את מקלו של יוסף, שהוא ביד של אפרים, ושבט ישראל חבריו, ואאסוף את המקל של יהודה ולגרום להם מקל אחד, והם יהיו אחד ביד שלי.
והמקלות על שhouve- מיל כותב, יהיה בידך לנגד עיניהם.
ואמרתי אליהם, כה אמר אדני יהוה: הנני, אני לוקח את בני ישראל מבין הגווים, לאן הם נעלמו, וקבצתי אותם מכל צד, ולהביא אותם לארצם.
ועשיתי אותם לגוי אחד בארץ בהרי ישראל, ומלך אחד יהיה מלך לכולם, ולעולם לא יהיה שוב שני עמים; לא לעתיד יהיה מחולק לשתי ממלכות.
ולעולם לא לטמא את עצמם עם אליליהם, ולא עם הדברים המתועבים שלהם, ולא עם פשעיהם, ולשמור אותם מכל מקומות מגוריהם, בה הם חטאו, ויטהרו אותם. אז יהיו להם להיות האנשים שלי, ואני אהיה אלוהים שלהם.
ועבד דוד יהיה מלך עליהם, ויהיה כל יש להם רועה אחד; והם ילכו בפסקי הדין שלי ולשמור על החוקים שלי, ולעשות אותם.
ולהתגורר בארץ שנתתי למשרתת יעקב שלי, שבו אבותיכם ישבו; והם גרו בה, הם וילדיהם, וילדים של ילדים שלהם לנצח, ודוד עבד יהיה הנסיך שלהם לנצח.
ואני אעשה איתם ברית שלום;ויהיה ברית עולם.ולמקם אותם, ולהכפיל אותם, ויהיה להגדיר המקלט שלי ביניהם לנצח.
והמשכן שלי יהיה איתם, ואני אהיה אלוהים שלהם והם יהיו אנשים שלי.
ועובדי האלילים ידעו כי אני ה 'אל לקדש ישראל, כאשר המקלט שלי ביניהם לנצח.
 
יחזקאל 37: 1-28
 

Comentários